Rustdag Siem Riep - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van jackenmaaike2012 - WaarBenJij.nu Rustdag Siem Riep - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van jackenmaaike2012 - WaarBenJij.nu

Rustdag Siem Riep

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg jackenmaaike2012

30 Oktober 2012 | Cambodja, Khett Siem Reab

We nemen vandaag een rustdag en geven onze bilbotjes echt de rust.
Het iseen mooie plek waar we zitten, een prachtig koloniaal huis, grote tuin eb s avond s een mooi gelud van de krekeles en de kekko van de buren.
In de middag een tuktk naar de stad wat gegeten op de markt en een pekje gezocht voor een biertje en een wijntje.

We hebben op dit moment het besluit genomen om niet de reis voort te zetten wat we eigenlijk voor ogen hadden.
Het bericht van huis over pap en ook dat Nick in het ziekenhuis ligt doet ons niet goed en we gaan overrmorgn terug richting Thailand.
Zodra we in Thailand zijn nemen we opnieuw het besluit of we blijven of dat we toch eerder terug keren naar huis.
Afhankelijk wat de berichtgevingen van thuis zijn, zal onze reis verder bepalen.

Voor iedereen de allerliefst kussen
Voor pap en mam en Nick een paar extra

Jack en Maaike


  • 30 Oktober 2012 - 18:26

    Diana :

    Tjeempie Maaike en Jack wat zou ik graag willen dat deze vakantie anders liep, en dat jullie echt helemaal lekker jullie hoofden hadden kunnen leeg maken. Ik ga nu naar het ziekenhuis en mail jullie als ik thuis kom de stand van zaken.


    Een nog grotere knuffel dan anders van mij aan jullie allebei

  • 01 November 2012 - 00:55

    Bertus:

    Tjongejonge Maai, zit ik net nog geintjes met je te maken bij je reisberichtjes van 27, 28 en 29-10 en dan schrik ik me een bult bij de berichtgeving van 30-10 over je pap en Nick.
    Ik had echt gedacht dat je je deze vakantie helemaal kon ontspannen en je je over je vader voorlopig helemaal geen zorgen hoefde te maken. Ik kon al een tijd merken dat je zoooooo aan vakantie toe was en aan geestelijke ontlading, maar het schijnt je niet te worden gegund.
    Ik weet even niet wat verder te zeggen, maar leef wel met je mee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cambodja, Khett Siem Reab

jackenmaaike2012

Actief sinds 20 Sept. 2012
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 4080

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2012 - 24 November 2012

Ride to Cambodia

Landen bezocht: