Tempels,tempels en tempels - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van jackenmaaike2012 - WaarBenJij.nu Tempels,tempels en tempels - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van jackenmaaike2012 - WaarBenJij.nu

Tempels,tempels en tempels

Door: Maaike

Blijf op de hoogte en volg jackenmaaike2012

31 Oktober 2012 | Cambodja, Khett Siem Reab

Woensdag 31 oktober

Vabdaag een tuk tuk genomen en de bekende tempel complex bekken, Ankor Wat en Bantey Srey (vrouwen tempel).
We krijgen vandaag de regen met bakken over ons hee en dat is erg jammer. Niets aan te doen we krijgen het weer er gratis bij.
Gelukkig hebben we jaren geleden het in 3 dagen gedan dus nu alleen de high lights en eigeliijk de zonsondergang..... Tja zoveel regen dus wolken en geen zon te bekennen natuurlijk.

Dan maar een biertje op ons terras met een enorme kekko boven ons hoofd. We houden deze toch in de gaten dat hij niet naar beneden valt, kekko s zijn niet zo groot maar dit is toch een fors formaat.

Morgen stappen we weer op de motor richting Batabang.

x
Jack en Maaike

• 01 November 2012 - 13:27

Erik:

Hoi Jack en Maaike,
    heerlijk om die verhalen te lezen. Had graag willen afspreken om vanavond weer samen te eten in KhaoSan Road. Maar hellaas, wij zitten hier in het kille natte Nederland.

Veel plezier nog en geniet,
    Erik